Hva vi kan hjelpe med
Lønn
Sykemeldinger
Rapporteringer
TJENESTER
Lønn og lønnsadministrasjon
Lønn er et stadig mer komplekst fagområde, og det er ressurskrevende for både store og små virksomheter å forholde seg til endringer i regelverket. Håndtering av lønn handler om mer enn bare månedlig lønnsutbetaling for arbeid. Håndtering av sykefravær og rapportering krever oppdatert og presis informasjon i HR- og lønnssystemer.
Har du og din bedrift behov for hjelp til å håndtere lønnskjøring ved sykdom eller fravær?
Vi tar gjerne jobben for deg, og gjør slik at du slipper å ha et eget lønnssystem å tenke på, samt sørger for å overholde lovpålagte rapporteringsfrister.
Ved å delegere lønnsoppgaver til oss, kan du konsentrere deg om oppgaver som fremmer vekst og lønnsomhet i din bedrift, og vi som ditt regnskapsbyrå sørger for en trygg og stabil lønnsprosess.
Snakk med oss om du ønsker at vi utarbeider en fastprisavtale hvor vi gjør hele eller deler av jobben. Kontakt oss for en uforpliktende samtale.